Menjana Pendapatan Melalui Mangga Ad


Jika anda mempunyai blog dan tidak pernah menghasilkan apa-apa pendapatan dari blog anda tu, kenapa tidak mencuba Mangga Ad? Siapa tahu dengan Mangga Ad anda boleh tersenyum lebar. Ini kerana, Mangga Ad memberikan keuntungan yang lebih tinggi disamping disokong oleh syarikat media yang berpengaruh.
Yang menariknya, anda akan menerima RM20 secara percuma daripada Mangga Ad jika anda kekal bersama mereka dalam tempoh 2 minggu selepas anda meletakkan coding Mangga Ad pada blog anda. Duit free tu, sape nak bagi?
CARA MENJANA PENDAPATAN MELALUI BLOG
*klik gambar untuk besarkan
Tidak perlu cakap banyak lagi kerana adalah lebih baik jika anda mengalami’nya sendiri. Senang cakap, anda daftar dan lihat sendiri hasilnya. Untuk daftar, anda KLIK DI SINI dan anda akan dibawa ke page seperti kat bawah ni.
CARA MENJANA PENDAPATAN MELALUI BLOG
Isikan maklumat yang diperlukan, tick pada kotak kosong yang disediakan sebagai tanda anda bersetuju dengan syarat dan terma Mangga Ad kemudian klik Create Account. Satu emel akan dihantar ke alamat emel yang anda daftarkan untuk pengesahan. Jadi, sila semak emel anda untuk mengikuti langkah yang seterusnya.
Akhir kata, selamat menjana pendapatan dengan Mangga Ad.
PLEASE TAKE NOTICE
We have HIGHER PAYOUTS compared to other blog ad networks. Payouts will differ from campaign to campaign. Our Ads require a period of around 2 WEEKS to adjust and show on your website’s Ad Widgets. Thank You.
ManggaAd jana pendapatan – zonbebas.com

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme