Terima Kasih Semua Kerana Support

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada sahabat blogger semua. Semoga anda semua sihat-sihat belaka hendaknya dan dapat terus berblogging.:)

Sebenarnya Fiz tidak tahu nak tulis entry apa pada petang ini tetapi tiba2 Fiz rasa hendak ucapkan jutaan terima kasih kepada pengunjung blog ini kerana tidak pernah jemu2 datang berkunjung.

Oh ya, anda semua ada perasan tak bahawa ayat dalam setiap entry blog ini berbentuk skema. Ada yang bertanya kenapa? Bagi Fiz, jawapannya mudah sahaja. Jika ada pengunjung daripada oversea hendak melihat hasil entry Fiz, mereka dapat translate dengan mudah. Tidak kira la sama ada menggunakan google translation atau menggunakan perisian @ software translation.

Kini, blog Fiz tidak lagi menggunakan khidmat Nuffnang 100%. Hal ini kerana Fiz rasakan earning daripada Nuffnang sangat sedikit ciput. Sudah 2 minggu Fiz buat kajian tentang kenapa Nuffnang agak kedekut sejak 2 menjak ini. Setelah kajian selesai kajian la sangat, Fiz dapat tahu serba sedikit punca-puncanya. Maka Fiz mengambil keputusan untuk memadukan Nuffnang dengan sebuah syarikat pengiklanan yang agak famous dalam kalangan blogger otai.

Alhamdulilah dengan syarikat pengiklanan ini (Fiz gelar dia abg hijau), earning setiap hari yang terhasil amat memuaskan hati. Bukannya niat nak bangga ke apa, cuma sebagai motivasi diri untuk terus berblogging. Biar la gambar di bawah yang menerangkan jumlah earning yang Fiz kumpulkan daripada blog picisan ini :

Klik imej jika tidak jelas

Terima kasih abg Hijau. Tidak lupa juga ucapan jutaan terima kasih kepada pengunjung blog Fiz yang sudi menyumbang earning @ klik. Tanpa anda semua, Fiz tidak mungkin dapat earning sebanyak ini. Sekian

P/s: Entry ini bukanlah hendak menunjuk atau berlagak tetapi sebagai motivasi diri untuk terus berblogging.

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme