Pendedahan Berani Mati : Advertlets Penipu Besar

Salam 1Malaysia..

Hari ini 12/1/2011, aku ingin membuat pendedahan berani mati syarikat Advertlets tidak bayar kepada publisher @ pengiklan @ blogger.

Setelah sekian lama aku pendam sahaja selama ini,tiba2 aku terpanggil kembali untuk membongkar perkara ini. Bukan apa, ramai lagi para blogger yang mengiklankan iklan dari syarikat advertlets dan aku tidak mahu mereka tertipu sama seperti aku.

Gambar earning yang aku lampirkan diambil semasa aku aktif berblogger satu ketika dahulu. Sekarang berblogger sekadar suka-suka @ mengisi masa lapang.

Aku harap pendedahan ini dapat membantu para blogger untuk memilih syarikat pengiklanan yang terbaik. Kini terdapat 2 pilihan aku cuba cadangkan kepada para blogger tidak kira sama ada newbie atau otai iaitu Nuffnang atau Innity.

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme