Cara-Cara Menjadi Seorang Halimunan @ ghaib

Assalamuaikum dan Salam 1Malaysia.

Tadi tengah duk godek2 baca entry kawan-kawan,tetiba rasa tertarik dengan satu entry pasal ilmu halimunan. Rasa-rasa korang, ilmu halimunan nih wujud ke?

Ok disini aku ingin kongsikan sedikit ilmu iaitu bagaimana cara untuk menjadi seorang halimunan. Tetapi awas!! Ilmu yang aku nak ajar nih jangan pula anda salah guna. Ilmu halimunan ini khas digunakan untuk melindungi diri daripada musuh. Sebenarnya ilmu halimunan ini bukanlah bermakna kita hilang daripada pandangan orang cuma pandangan orang terhadap kita akan merembat dari objek fizikal. Untuk lebih jelas, sila tengok gambarajah dibawah


Untuk belajar ilmu halimunan ini, anda tidak dikenakan apa2 syarat yang tidak munasabah cuma apa yang harus anda lakukan ialah hafal dan baca ayat al-Quran iaitu ayat Qursi. Ilmu ini bersifat defensif. Cara ilmu digunakan ialah dengan membuat satu bulatan yang melingkari anda dan anda perlu baca ayat Qursi sebanyak 50 kali, jangan bergerak serta jangan bercakap. InsyaAllah musuh anda tidak akan nampak anda jika anda yakin.


Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme