TARikh KERaMaT..


gambar hiasan semata-mata

Seperti yang dikatakan dalam post yang lepas, aku mengalami dilema untuk memilih ganti nama diri aku sama ada ‘penulis’ ataupun ‘aku’. Kini ia telah dapat diselesaikan coz setelah fikir balik, penggunaan ‘aku’ adalah lebih bertepatan di dalam blog aku kerana pengguna ‘penulis’ mungkin sesuai kepada tulisan yang lebih bersifat ilmiah. Di sini aku hendak mengucapkan terima kasih kepada seseorang yang telah meninggalkan komen dan pendapat beliau dalam post yang semalam tetapi aku amat berharap jika beliau menggunakan id atau username.

Sebenarnya hari ini aku sangat gembira kerana aku telah menemukan cara untuk meningkatkan income aku melalui Advertlet. Walaupun advertlet menawarkan cos per click (CPC) yang rendah tetapi aku mampu tersenyum kerana sekarang aku sudah memperolehi RM3.25 berbanding dengan pendapatan nuffnang aku yang hanya berjumlah RM0.50. untuk pengetahuan anda semua, sebenarnya aku sudah mengiklan iklan nuffnang sekian lama tetapi aku tidak tahu apa masalahnya menyebabkan aku hanya memperolehi income yang rendah walaupun pada masa tersebut aku dilabelkan ahli glitterati. Untuk pengetahuan anda lagi, aku sebenarnya baru sahaja mendaftarkan diri untuk mengiklankan iklan Advertlet dan sempena tarikh keramat 9/9/2009, aku berjaya merungkai bagaimana untuk menambahkan pendapatan melalui iklan tersebut. Namun begitu, aku belum bersedia berkongsi ilmu ini dengan sesiapa tetapi insyaAllah akan aku kongsi dengan anda jika aku sudah bersedia mendedahkan caranya ok. sekian

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme