KeHaDiRaNNya MeMBawA SiNAr..

Tepat jam 2.42 p.m pada tanggal 7 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan, penulis telah menerima satu mesej daripada kakak beliau..bermain dalam benak fikiran kenapa tiba-tiba kakak mesej..penulis terus memonolog dalaman...tanpa berlengah lagi penulis pun membuka peti inbox mesej beliau..alangkah gembiranya penulis apabila beliau telah menerima satu khabar yang gembira..suatu khabar yang bukan hanya mengembirakan keluarga penulis malahan sanak saudara penulis…

Apakah khabar gembira tersebut?? Sebenarnya khabar gembira yang dimaksudkan ialah penulis telah mendapat seorang anak saudara perempuan..khabar ini penulis telah kongsikan dengan rakan-rakan penulis..penulis kelu tidak tahu macammana untuk menunjukkan kegembiraan tersebut tetapi tuhan sahaja yang tahu perasaan penulis ketika ini..

Sekarang dalam fikiran penulis, penulis ingin meletakkan nama anak saudara beliau dengan nama Nur Aisya Umaira..alangkah comelnya nama tersebut..tetapi diri penulis sedar bahawa penulis hanya mampu memberikan cadangan dan yang layak menentukan nama bayi tersebut ialah ibu bapa mereka…

Akhir sekali, penulis ingin mengucapkan tahniah kepada abang dan kakak coz telah mendapat cahaya mata yang kedua..penulis juga berharap agar cadangan nama yang diberikan beliau diterima..doa-doakan la yer kawan2 ..di sini penulis akan melampirkan beberapa gambar yang berkaitan..


alala comeynya dia..hehe

hmm..pose yg manja dr dia..tomey2

p/s : penulis xsabar2 mahu kahwin n mendapat anak secomel ni tetapi beliau tiada kemampuan lagi dari segi nafkah zahir,malahan calon isteri pun xde lg...hehe

5 Response to "KeHaDiRaNNya MeMBawA SiNAr.."

  1. FARIHANA says:

    ala ala.////....comei betul la baby nih..kirim salam kat baby tu..hehehehe:)

    thank awk..nati sy bgthu kt dia ekh..

    wah..tahniah dpt anak buah...
    pesanan kt bwh artikel tu mcm da tak sbr2 nak kawen jah..kwang3x...

    to rindu madinah..
    terimo kasih awok..
    hmm 2 la penulis da xsabar nk kawen..
    cuma xde calon ag..nak isi borang leh la..hehe

    da ada sifat kebapaan..bagus2

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme