MeNGinTai PeLuaNG BisNes..

Salam ramadhan kepada pembaca blog aku…

Diam xdiam dah 13 hari berpuasa yer..rasanya lom terlambat untuk aku mengucapkan selamat menyambut ramadhan kepada smua teman seperjuangan khususnya pembaca blog aku nih..

Tujuan aku menulis entry ni adalah untuk mempromote bisnes yang aku sedang buat sekarang ini. Untuk pengetahuan korang, aku sebenarnya kurang berminat dengan bisnes umpama seperti ini. Bukan apa kekadang modal yang diperlukan tidak mampu dibayar oleh kebanyakan orang terutama student mcm aku nih..

Tapi entah kenapa naluri aku begitu kuat untuk mencuba menjalankan bisnes ini, seperti ada suatu aura yang menyeru suruh aku join bisnes nih. Ishhs, xkan setan la plak kan suh aku join..wakaka

Sebenarnya aku begitu tertarik dengan bisnes planning dia. Seorang join bwh kita, kita akan dapat rm5 dan kalau ada 10 orang join dh dapat untung kan rm30 coz modalnya cuma rm20 seumur hidup. Lagi satu bisnes ni menggunakan sistem downline, jika orang bawah kita dapat prospek n diaorang join, orang bawah kita tentu dapat rm5 seorang dan lebih menarik kita pun dapat komisen rm2 seorang.

Adakah anda berasa rugi join bisnes ni?? Tidak jika anda berusaha mendapatkan prospek.

Jika dibandingkan dengan bisnes yang bermodal besar, bisnes ni lebih terjamin cz risiko untuk rugi hampir 0%. Tidak salah kita mencuba kan, pengalaman yang akan mengajar kita.

Jika anda berminat atau mempunyai pertanyaan, sila contact aku

Disini aku sediakan link untuk maklumat lebih lanjut

http://jomrm.com/?ref=475

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme