Sape Nak DUiT RaYa??

Salam Aidilfitri dan salam 1 Malaysia..

Hari ini aku telah mendapat rezeki daripada seorang teman seperjuangan. Terima kasih kepada beliau. Sempena dengan rezeki ini, aku berhajat untuk mengagihkan rezeki aku ini kepada semua follower dan pembaca blog aku yang tetap setia menyokong aku daripada belakang..so terima la duit ini sebagai ucapan terima kasih.




p/s : 1) kalau tak cukup bagitahu la kerana ada banyak lagi dengan aku.

2) Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua teman seperjuangan dan seluruh umat

Islam

3) Kepada mereka yang balik kampung, berhati-hatilah di jalan raya

(pesanan ikhlas daripada mr.beloved)

3 Response to "Sape Nak DUiT RaYa??"

  1. ni xsetia ni bole ambik x??

    hmm boleh jer..
    klu xcukup bgthu ler..
    nati sy tambah..

    end says:

    Thank you for becoming my followers, old and new! wish u luck..with lurve, acax..

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme