MyLook Engine Search


Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia

Pada hari ini, aku ingin kongsikan dengan anda sebuah program engine search terbaru iaitu MyLook.com

MyLook.com ialah sebuah enjin carian baru yang menawarkan saham percuma kepada ahli-ahli yang mendaftar dan melakukan carian menggunakan MyLook.com. Pendaftaran dan keahlian adalah percuma.

Tawaran ini mungkin hanya sah pada peringkat awal pelancaran MyLook.com dan MyLook.com berhak menarik balik tawaran ini di masa hadapan. Bagaimana pun, semua unit saham yang telah anda kumpul akan terus menjadi milik anda dan mendatangkan pulangan bulanan.

Setiap unit saham MyLook.com bernilai 22 cents (USD) buat masa sekarang. Setiap unit saham akan memberikan pendapatan bulanan kepada anda dalam bentuk dividen bulanan.

Sertai MyLook.com sekarang dan dapatkan:

-> 5 unit saham percuma setiap hari (maksima) sekiranya anda melakukan 5 carian menggunakan MyLook.com pada hari tersebut.
-> 5 unit saham percuma untuk setiap ahli yang anda kenalkan (tiada had).
-> Insentif 20% dari jumlah saham terkumpul ahli-ahli yang anda kenalkan dan 20% dari pendapatan bulanan mereka (tiada had).

Anda tidak perlu memperkenalkan peluang ini kepada sesiapa pun untuk menerima bayaran dari MyLook.com tetapi jumlah saham yang dapat anda kumpul adalah terhad kepada $0.22 x 5 = $1.10 sahaja setiap hari.

Tetapi sekiranya anda ingin mendapat pendapatan bulanan secara pasif dan percuma untuk jangkamasa panjang, anda boleh memperkenalkan rakan-rakan dan anda akan mendapat lebih banyak saham percuma pulangan yang berlipat-ganda.

Daftar di sini:

7 Response to "MyLook Engine Search"

  1. mieran says:

    aduyai aku bru nk tulis entry pasal my look ni..brapo ore doh join bwh mu??aku ado 6 ore doh..huhuhuh

    x-po says:

    makin ramai la plop join bnda ni..bg kawe, bnda ni scam je..slagi kawe xtau sapo yg blh dh cash out, slagi tu la kawe anggap dio scam..hehe

    mieran: haha..tulis la..xde salahnya..huhu

    x-po: hmm 2 la kn..kawe pn sajo2 jah join ni..xsalah mcuba kn? huhu

    M!Er4N says:

    kawe raso la mylook ni x mustahil akan jd top search engine setanding dgn yahoo n google..tp kena ambik masa lama la..psal blh duit 2 x thu r scam ko dok...wait n see jelah :)

    Ok. semalam sy baru isi poli. eh awk ehh ~ sy mmg tak tahu knp dgn ahout box awk. haha. tak leh nak tulis sbb bhgian name, web dn msj tu kebawah sgt so sy tak leh nak bls. sbb tu sy tulis kat sini jer ~ hehe

    insyallah ~ :) sy isi perancangan bndr dan wilayah, perbankan islam, perniagaan, akauntasi ~ hehe

    Unknown says:

    1. Modal RM950 sekali seumur hidup tiada maintain bulanan
    2. Menaja 2 orang sahaja

    Dapat => 1. Penginapan 7h/6m di hotel 5 bintang di 55 buah negara
    2. Usd10,000 berulang-ulang kali

    http://www.tviexpress2u.com

    Saya JAMIN Anda Tidak Akan Menjumpai Peluang Sebegini Dimana-mana…

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme