KTMB-blk kmpng

Dah lama aku xupdate blog aku..tiba2 malam ni mcm nk try update la blog..sbnrnya aku xtau nk cite pasal ape (xde idea)..setelah aku pk nk tulis pasal pe, tetiba idea dtg..oh ya lupa nk cite pasal pgalaman aku semasa aku blk rya cina bru2 ni..

Sebelum blk kg, aku,din n anuar decide nk naik KTMB..xtau la idea ni dtg dr sape..bermain di fikiran aku, adakah kwn2 aku yg lain xnak join..aku pn btanya kepada beberapa org kwn aku tetapi hanya jwpan negatif je aku terima..xpe la mgkin diorg nak naik bas..maklum la bas kn lebih efektif cz hanya mgambil masa 8 jam je tuk smpai ke kelantan sedangkan train mgambil masa lebih kurang 13 jam tuk smpai..

Bagi memudahkan kitaorg untuk berborak, aku telah mbeli seat yg mpnyai meja..sebenarnya seat yg ade meja khas tuk 4 org,. jd mgkin ada org lelaki or popuan yg akan duduk semeja dgn kami..pada mula aku beriya2 nak duduk sebelah seat yg kosong e2 cz mana la tau awek comel ke duk sebelah aku (biasa la dak nakal..hehe) tetapi disaat akhir aku mgubah fikiran dan aku bg kt kwn aku tempat tsebut..kwn aku ade mgacah aku, dia ckp xnyesal ke klu dak popuan comel duk sebelah dia..aku juz tersenyum je..train terus bgerak smpai ke kajang..mataku terus meliar kearah tempat duduk sebelah kwn aku, suspen gak cz ia msh kosong…train terus bgerak N bergerak, tiba2 aku rsa nak pergi ke tandas..setelah selesai aku terus blk ke seat aku..aku tgk wajah kwn aku menunjukkan kehampaan yg teramat sgt N disitu aku faham..bla aku memandang kearah seat yg kosong td, terdapatnya sekujur tubuh seorg lelaki yg agak gempal sdikit..dlm hati aku terus tgelak..aku dpt rasakan kwn aku dpt mdengar gelakkan aku N dia terus tgelak ..then aku dgn din borak la, cite pasal kisah masing2 hingga mgantuk..eh xde dgr suara anuar pn myampuk, rupa2nya dia dh tdo dr td..xpe la mgkin dia penat…

Din mbuatku tgelak smpai tbahak2..ape yg dilakukan din??

Biarlah la ia mejadi rahsia aku, din N anuar…tetapi jika din ingin mceritakan kepada kwn2, aku xde hal..

Bersambung….

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme