KSK-PeNaT TaPi BeRBaLoi..
























































































































Tepat kol 8 td, aku bkumpul bsama ahli Khidmat Siswa Kinabalu (KSK) untuk btolak ke Perkampungan Org Asli Batu 16, gombak..tujuan kitaorg ke sana tuk mgadakan maljis perasmian..

Selepas selesainya majlis perasmian oleh Tok Batin (Ulang Bin Sipang), beliau mgajak kitaorg p ronda kampung, aku agak excited bila anak buah Tok Batin mgajak kitaorg ke sungai..dah lama aku teringin nak mandi sungai..akhirnya tercapai gak..


elok2 mlintas anak sungai 2 tau..t ade yg basah kuyup xtau..huhu

Farhan ngah meleaderi ajk2 lain..huhu..baik2



pemandangan sekitar jeram or sungai kt perkampungan tersebut..


agak seksi ya pic ni..huhu

sape la dak yg berendam dlm air 2..huhu
jap lawei,aku nk pkai sluar ni dlu..huhu

selsesai je mandi, kitaorg p tgk pemandangan sekitar perkampungan tersebut..contoh pokok2 herba N segala mcm jenis pokok2 hutan



Tuk pgetahuan korang, perkampungan ini bdekatan dgn pusat pyelidikan UM..jd kitaorg xlepas pluang amik pic kt c 2 sebagai kenang-kenangan..

ni lah geng2 jambu kolej kinabalu
aku bgambar bsama 2 org insan bergelar anuar..


with my rumate..azmal

Comments Links to this post
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme