TeRUs MenanTi..

Tepat kol 3.30, Hp aku bdering mgejutkan aku dari lamunan..aku terus mjawab..perbualan aku seperti di bawah:

Su : assalamualaikum..

Aku : waalaikummusalam

Su : ore (sy) nak minta tlg dgn dia (awk) ni..

Aku : erm..ckp la ape dia?

Su : ore duk library UM ni..

Aku : hah yeke, nape xckp awal2? Nak jumpa ke?

Su : leh jugak cz ore nk mnta tlg dia pinjamkan buku..

Aku : ok xde hal..jap lagi ore smpai..

Su : ok ore tggu..

Bila aku smpai, aku tserempak dgn bdk yg penah knl tp aku tkt nak tegur tkt tsalah org..pah 2 aku terus blalu mcari Su..cari pnya cari..jmpa la dgn dia..dia tersenyum mgoda kearah aku..dia tetap mcm dlu, manis orgnya, lawa tp agak berisi..hehehe..bila sembang bsamanya teringat la kisah dulu antara aku dgn dia..aku penah meminatinya tp xtau la wujudnya ke x perasan cinta..dalam beberapa minit bsembang dgn dia, aku tpaksa stop pbualan dgn dia cz aku tpaksa mhadiri meeting..klau xde meeting, aku nak bsama2 dgn dia je pada ptg 2..setiap pertemuan mesti adenya perpisahan..bla aku nak balik, aku sempat bgurau dgn dia dengan mhulurkan tgn tanda perpisahan tp dia xnyambut dgn tangan tetapi dgn senyuman yg indah..senyuman yg penah mbuatkan aku jatuh hati kepada dia..adakah ini cinta? Entah la...dalam pjalanan aku tuk kuar dr library, aku tserempak lg dgn bdk td...aku terus tegur dia

aku : hai, awk ni dak kelantan ke?

dia : ya, sy dak kelantan..nape?

aku : aku xmjawab pertanyaan dia..awk duk kt pasir mas n duk bunut susu kn?

dia : hah mna tau?

aku : sy penah nmpk awk..awk ni 1 sek dgn sy dlu..

dia : o mcm 2..

aku : ok la jmpa lain kali...bye


DiGiTaL MaLL

Hari ini aku bkesempatan lg tuk p Digital Mall..Pada mula aku xmahu membeli ape2 pn kt sana, juz teman aku je..tetapi e2 la bla da tgk brg, rsa cam nk beli je..last2 aku telah beli dvd windows xp

Aku : Tauke, ini balang oli ker?

Tauke: ini talak oli ma..

Aku : belapa harga?

Tauke: 15 lingit ma..

Aku : ok kasi angkat la..

Bila time aku nak blk, aku tetiba rsa xkena je..bla aku cba check, rupa2 ade 1 mesej dr Saparina yg bertulis “tgk nokia 5320, harga plg murah dpt brapa?” aku xbalas msj e2 tetapi aku terus p survey kt kdai..

Amoi: ya, mahu HP ape?

Aku : sy mahu tgk e2 HP nokia 5320..

Amoi: ok ini balang..

Aku : belapa hrga u mahu kasi sama gua?

Amoi: sikalan kdai sy buat promotion, sy kasi rm790..

Aku : oh yeke, ini zitron ke? Harga asal blapa?

Amoi: ini zitron, oliginal..harga asal rm990

Aku : kasi mulah la sama sy..

Amoi: ok sy kasi rm780

Aku : ok great..nati sy dtg lain kali cz sy survey tuk kwn..

Amoi: tpinga2 ( wt letih aku je layan)

Aku : dalam fikiran (padan muka ko amoi..hahaha)

Tp sbnrnya aku telah check btl2 HP td..mmg original..hajat aku nk bgthu ko malam ni sap tp ko da tdo upenya..huhu..good nite my friend..

1 Response to "TeRUs MenanTi.."

  1. Itu Aku says:

    salam...wawawa..aku sebagai seorang kwn terharu la....tp x leh beli HP lg sekarang..kan nnt duit g CHina x cukup..apapon.a.TERIMA KASIH KAWAN! aku amat menghargai....

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme