WaLk FoR ChaRIty 2008

ni la geng power ranger tp tlebih sorg lak..hehe...
ni la kngan aku dgn geng n sorg 4rener dr somalia..
ni la geng2 yg xleh nmpk camera..msti nk wt pose pnya..huhu..yg jd mngsa aku cz aku la yg jd cameraman..
klu korang nk knl sape pgarah projek ni, cba korang cr sape angkat tgn..hehee..pic ni diambil sblm pserta dilepaskan..
erm ni la peserta yg tlh dilatih mggunakan kuasa 'kuapoheko' dr Sang Goku..hahaha..
aku nk blaja gak tp mak aku xkasi..waa
ni plak diorg ngah blaja teknik nk terbang..

Pada ari ni aku nk knlkan korang dgn projek yg dianjurkan oleh kolej aku..aku rsa projek ini agk bjaya la cz mdapat smbtan yg mgalakkan dr warga UM...projek ini dinamakan 'walk of charity'...tujuannya adalah tuk mgutip derma bg umah anak2 yatim..motto projek ni adalah bjalan smbil bramal..tuk lengkapkan gmbran ttg projek ni, aku dh lampirkan post2 menarik peserta2 yg tlh myertainya..enjoy...

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme