8thPLOraCe 2007


Tuk pgthuan korang smua..msa ni spttnya aku kna jga check point je..tp tba2 aku telah diberikan amanah yg lain..nk tau x amanah 2?? aku kna jd cameraman la..huhu..pnt giler jd cameraman..
pesal tau?? aku tpaksa blari bsama pserta la..smpaikan pserta heran tgk aku n ade 1 group 2 tya aku pserta gak ke...wah benggangnya aku msa 2..
tuk pgthuan korang gak, aku ni sbnrnya cameraman kolej tp dalam bnyk2 projek yg aku rakam, projek ni la yg plg memenatkan aku...nsb baik aku xdemam je..huhu...
korang bygkan la aku tpaksa blari smbil mmegang handycam...agak2 korang cmner erk?? msti ssh kn..
di sini gak aku nk pecahkan rahsia aku sndiri...msa aku blari dlm hutan smbil mmegang handycam, aku tsepak akar pkok lalu aku myembah bumi...nsb baik la handycam yg aku pgg 2 xde pe2...klu x tpaksa aku byr blk kt kolej rm2000...waaaaaaaaaaaaaaaa...xnakkkkk
wlau cmner pn aku kira bpuas ati la cz di sini aku dpt bnyk pgalaman...xde pe yg lbh bnilai dr pgalaman kn?? (btl ke statement ni)...hahaha
pepun tahniah la kt krew 8thplorace cz bjaya menerima anugerah projek tbaik 2007 kolej kediaman Kinabalu..



Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme