KeKaSiH GeLaP...

Ok let's talk about kekasih gelap ku. ape e2 kekasih gelap?? ape yang aku thu, kekasih gelap bukan lah membawa maksud kekasih kita tu hitam manis atau gelap sikit daripada kita. Kekasih gelap membawa erti kekasih yang dipunyai oleh kita atau kita yang menjadi kekasih nya terpulang lah, yang tidak diketahui oleh sesiapa pun. Dalam bahasa mudah dan senang 'skandal' bunyi macam kasar. Kalau dalam bahasa yang lebih halus, tu la.."kekasih gelap". Kalau kita selalu panggil spare tyre. kenapa perlu ada kekasih gelap? Sebab kehendak manusia secara fitrah nya Allah jadikan tak terbatas. Bezanya kita teruskan atau tidak atau kita tunaikan atau tidak je kehendak kita tu.

Salah ke ada kekasih gelap? Salah pun ada, tak salah pun ada (serba salah la..huhu). Sendiri lah korang jawab. Tapi percaya atau tidak, kekasih gelap ni sebenarnya semakin dah diterima dalam masyarakat. Even org akan cakap "ala biasalah....." fuhhhhhh dasyat dunia sekarang nih. Tapi ini lah hakikat. Suami org ada girlfriend dan isteri org ada boyfriend. Selain 2 ia tjadi jgk kt dak2 remaja skrg ni..ade yg nk jd playboy n playgirl..

Kadang-kadang masyarakat dah lali. Benarlah nafsu itu adalah peperangan yang besar. Sebenarnya aku pun penah mgalami situasi ni dlu, aku betul2 minat giler kt sorang dak popuan tanpa pengethuan sape2 tp 2 la mgkin xde jodoh antara kitaorg..huhu..lastly aku nk bgthu, korang smua kna la bsyukur dgn ape yg korang ade..

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme