Income Innity


Salam 1 Malaysia.  Kiranya dah lama aku tidak menulis di ruangan ini.  Sejak kebelakangan ini aku agak sibuk dengan tugasan yang dipertanggungjawabkan ke atas diri aku.  Lagian pula, jaringan tenet kat kampung yang selalu meragam ibarat kata orang ‘hidup segan mati xmahu’ atau lembap macam siput sedut.

Ok la berbalik kepada tajuk, sebenarnya aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak innity.  Hal ini kerana pihak mereka telah membayar sedikit hasil usaha aku selama ini.  Walaupun tidak banyak tetapi aku cukup berpuas hati kerana mereka tetap membayar kepada publisher, tidak seperti sesetengah syarikat pengiklanan yang hanya memperdayakan publisher dan tidak mampu untuk membayarnya seperti janji-janji yang ditaburkan.

Di sini aku lampirkan sedikit bukti bahawa pihak innity telah kotakan janji mereka.




P/s: Buat sementara waktu, aku gugurkan sementara iklan innity kerana ingin menguji kehebatan nuffnang yang sering diperkatakan oleh teman-teman blogger..

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme