Cabaran Minda..

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia.

Pada kali ini aku telah ditag oleh SERENDIPITY iaitu rakan blogger aku.  Demi tidak memfrustkan menghampakan dirinya, aku akan menjawab tag dgn penuh kejujuran yer.

1.APA YANG ANDA AKAN BUAT BILA ANDA TAHU MEMBER ANDA TIKAM BELAKANG ANDA?

Pertama, aku akan menjerit..sebab apa? Sakit woii kena tikam..lepas tuh aku akan ke klinik untuk mendapat rawatan awal..hehe

2. 6 ORANG DI HATI ANDA? 

ayahanda,bonda,adik,kakak,abang & kawan2 terutama para pemblogger

3. ANDA RASA ANDA COMEL? 

Hmm..aku bukanlah seorang yang comel..nak kata smart pun maybe tak kot..manis tuh ada la sikit-sikit..hehe


4. SINGLE OR TAKEN? 

aku nih still single..sapa nak mengurat aku?? hahaa


5. BLOG YANG ANDA SUKA? 

semua blog aku suka..


6. ADAKAH BILIK ANDA KEMAS SETIAP HARI?
Sudah tentunya tidak. Biasa la, aku tak da bela orang gaji..


7. LAGU TERAKHIR YANG ANDA DENGAR? 

Baik-Baik Sayang – Wali Band

8. LAST TEXT MESSAGE 

mesej from my lovely cousin:

Abg,tiba2 As rasa sedih sangat2..

9. LAST PHONE CALL 

Dari seorang teman sepermainan, dia ajak lepak kt teratak warung permai Kolej Kinabalu

10. HARI TERAKHIR ANDA MENANGIS 

Malam tadi. Layan cite sedih.


11. 5 LIST WARNA KEGEMARAN ANDA 

Hitam. Putih. Biru. Kuning. Merah. 



*DI SINI AKU SUNGGUH BERBESAR HATI UNTUK TAG MEREKA DI BAWAH INI* 

3) TTT

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme