Kenapa Aku Berblogger..

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia.

Pada kali ini, aku telah ditag oleh seorang kawan baik aku iaitu mieran.  Rasanya sudah lama aku tidak ditag oleh rakan-rakan blogger.  Bagi memenuhi permintaan beliau supaya menjawab tag, di sini aku tunaikan permintaan kamu yer. Apa eh apa soalan engkau tadi? Hmm..owh kenapa aku berblogger erk?

Baiklah bagi menjawab soalan @ tag ini, terdapat beberapa sebab alasan tipu-tipu kenapa aku berblogger:

1) Niat untuk berkongsi ilmu bermanfaat kepada rakan blogger.
2) aku suka bercerita dan aku jadikan blog sebagai tempat untuk bercerita
3) sebagai kenangan-kenangan dihari tua kelak.
4) menjana sedikit pendapatan sampingan khasnya dari Nuffnang, Advertlets

Sebenarnya jika hendak disenaraikan semua, berjuta-juta leman lemon jugak la kenapa aku berblogger.  Baiklah aku dah penuhi permintaan engkau mieran, nanti belanja nasi lemak McD yer.

Mofasad ---> Dahlia  --> Mieran --->  Fiz Mr.Beloved

Aku nak tag sape eh? Aku nak tag Naomei la. Harap saudari sudi menjawab tag saya yer. Sila buat entry khas tentang “kenapa saudari berblogger?” dan sila nyatakan siapa yang tag anda di dalam entry tersebut.  Sekian waallah hu alam bissawab

* SPECIAL FOR UPDATE BLOG 

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme