USUL..

salam..

Alhamdulilah berjumpa lagi kita dalam rancangan “bersama mr.beloved”. Pada hari ini tidak ada perkara yang menarik nak aku ceritakan cuma terdapat beberapa usul atau cadangan kawan aku untuk melakukan aktiviti pada petang yang hening ini. Antara usul atau cadangan kawan aku untuk aktiviti petang ini ialah bersenam atau ‘joging’ keliling satu UM. Cadangan itu sangat menarik kerana sudah lama aku tidak bersenam. Maka cadangan tersebut boleh dipertimbangkan, lagipun badan aku sudah semakin berisi ibarat ‘bluehippo”.

Selain aktiviti bersenam, pada petang ni mungkin aku akan berjumpa dengan sahabatku yang datang dari US Malaysia (USM). Tujuan beliau datang ke UM bukan semata-mata nak berjumpa aku tetapi kedatangan beliau adalah untuk mempersembahkan pementasan teater Tok Janggut. Tidak sabar rasanya nak menonton lakonan beliau kerana sebelum ini aku kenal beliau adalah seorang yang sangat pemalu tetapi tidak sangka sekarang beliau mampu berlakon. Pementasan teater ini akan dipersembahkan di Kolej 12, UM pada jam 8.45 malam ini. Aku ada mengajak kawan-kawanku untuk turut serta tetapi ramai yang menolak, alasan mereka sibuk dengan tugasan. Tetapi perkara ini tidak membantutkan hasratku untuk pergi menontonnya. Tunggu aku di sana wahai sahabatku, Mat Shahrul !!..

1 Response to "USUL.."

  1. Unknown says:

    huhuhu... aktif gak mu berblog, hahaha aku x aktif cikit sebab x de laptop... laptop aku punah bin rosak motherboard.. Tq sebab gi tengok teater tuh, rasen nyusah demo pom ade gak... hahaha best gak gi UM, aku gi lawat falkuti mu hari tu.. jauh gak.. UM memang luas... hahaha banyak duit masuk.. bagus2 usaha lagi..

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme