InCoMe..

Salam sejahtera ke atas kamu..

Sudah begitu lama aku tidak mengemaskini blog aku ini dan malam ini terdetik dihati untuk aku cuba membuat entry baru. Baiklah malam ini aku mahu berkongsi sedikit informasi tentang perkembangan bisnes pengiklanan yang sedang aku jalankan sekarang ini. Seperti sedia maklum, aku ada mengiklankan iklan dalam blog melalui ADVERTLETS. Prestasi pendapatan yang aku perolehi amatlah memberangsangkan dan membuatkan aku sangat teruja.

Sekarang pendapatan aku sudah melepasi tahap minima untuk membuat penebusan. Syarat minima untuk membuat penebusan adalah sebanyak RM 100. Namun begitu, aku belum bersedia lagi untuk membuat penebusan. Mungkin aku akan kumpul sampai RM 1000, baru aku mahu buat penebusan. Lagipun proses pembayaran cek ADVERTLETS mengambil masa lebih kurang 30 hingga 45 hari dan perkara ini agak mengecewakan aku sedikit. Kenapakah proses pembayaran mengambil masa yang lama??

Kadang-kadang timbul keraguan dalam hati ini, adakah ADvertlets akan membayar kepada pemblogger yang mengiklankan iklan mereka??

Namun tadi aku berkesempatan untuk membuka satu blog dan isi kandungannya menunjukkan pemilik blog tersebut telah menerima cek daripada ADVERTLETS.

Akhir sekali, tanpa segan silu aku akan melampirkan akaun ADvertlets aku







p/s : pic akaun advertlets agak kabur cz aku kurang mahir mengeditnya..jumlah baki terkumpul RM 315 something..



2 Response to "InCoMe.."

  1. gila laa weh.. banyak tu..huuhuuuuuuu

    hahaha..cikit bru nih..lom capai target ag..target RM 1000 tau..

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme