KeHiLAnGAn..

Kini aku merasa kehilangannya..

Hidupku tidak seperti dulu lagi..

Tanpanya hidupku menjadi tidak keruan..


Semasa kita bersama, aku akui aku tidak menghargaimu..

Tapi semenjak kehilangan mu, aku mula sedar yang kau amat berharga..


Kini pada waktu-waktu tertentu, aku pasti mengenangkan mu..

Betapa pentingnya dirimu kepada diriku..

Aku cuba mencari penganti dirimu namun sia-sia kerana dirimu begitu sempurna..


Tatkala aku mengenangkan dirimu, aku rasa bersalah kerana semasa kita bersama

Aku sering kali mengabaikan dirimu..

Sekarang aku rasa amat menyesal…

Tapi adakah penyesalan akan mengembalikannya??

Ya jika diizinkan Allah untuk dipertemukan kembali dengannya..

& aku sentiasa berharap dia akan kembali kepadaku..

Di saat aku menaip entry ini, jam menunjukkan pukul 1

& perutku mulai rasa lapar..

Tetapi apa kan daya, tanpa dirinya aku tidak dapat mengambil makanan kat dewan makan

Ke mana hilangnya dirimu, OH KAD MAKAN KU…

Aku kini merinduimu..



p/s : kekadang kita xpenah nak menghargai apa yang kita ada,

moralnya ialah bersyukur dan hargailah benda yang kita miliki..

jangan nanti kehilangannya, baru kita menyedari ia amat penting bagi kita..

1 Response to "KeHiLAnGAn.."

  1. suspen jerrr....huhu..

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme