KeHiLAnGAn YaNg KemBALi PuLAng..

Ke mana hilangnya mr.beloved dalam masa dua minggu sebelum ni?? Semuanya terungkai cz mr.beloved sendiri yang akan mendedahkan ke mana hilangnya beliau. Beliau sebenarnya tidak hilang ke mana pun, cuma beliau pulang ke kampung sempena cuti mid sem. Untuk pengetahuan korang, cuti mid sem hanya selama satu minggu tapi mr.beloved telah mengandakan cuti mid sem beliau kepada dua minggu..dashyat kan beliau..

Kata beliau, alang2 cuti biar ler lama ckit baru puas hati. Tapi sedarkah beliau bahawa beliau telah ponteng kelas selama seminggu?? Menurut beliau, beliau tahu akan keadaan tersebut tetapi beliau cakap beliau tiada pilihan kerana beliau ingin menyambut kedatangan ramadhan bersama keluarganya lebih lama. Menurut beliau lagi, semasa berada di kampung beliau letih hendak menjawab pertanyaan orang kampung serta jiran tetangga “kenape kamo masih berada dirumah sedangkan orang lain dah pulang ke kampus”..adakah beliau terkena penyakit “homesick’?? maybe yer atau tidak.

Kini beliau dah kembali pulang ke kampus ( tadi baru sampai, penat pun xhilang lagi ). Beliau cuba kembali dgn niat dan azam yang baru namun apa yang dapat dilihat beliau masih ditakuk yang lama. Kata orang, seseorang tidak akan berubah selagi dia sendiri tidak mahu berubah. So, beliau harus perbetulkan niat beliau untuk berubah..k chayok2..aja2 fighting

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme