DaFTaR KoLeJ..

Sedar x sedar aku sekarang kembali ke UM untuk meneruskan pengajian aku. Eh dah sem 5 aku ni, boleh dipanggil sebagai dak last year. Rasanya macam sekejap je, ibarat jarak masa antara mata berkelip.

Aku membuat pendaftaran penginapan di Kolej Kinabalu pada 5hb Julai 2009. seperti biasa, aku kena beratur seawal jam 6 pagi lagi walaupun pada waktu itu pejabat belum buka. Tujuannya hanyalah iaitu mendapatkan bilik yang bagus dan single bed. Alhamdulilah aku telah dapat single bed tetapi sedikit hampa kerana bilik yang aku dah lama berkenan dah disambal “melaun”.

Penilaian terhadap bilik aku skrg ni??

  1. Tahap kebersihan yang memuaskan hati aku..(tapi lama2 akan bersepah jugak cz tabiat aku yang tidak suka mengemas bilik)
  2. Walaupun kedudukan bilik ini tidak strategik cz jauh dengan pejabat dan dewan makan namun ia dekat dengan bilik geng2 aku.

1 Response to "DaFTaR KoLeJ.."

  1. welcome back to UM...

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme