BaHaGia or BaHgiA...

Hari ini merupakan hari bahagia aku cz banyak permasalahan yang bermain dalam benak fikiran aku telah dapat ditangani..masalah pertama yang dapat aku selesaikan hari ini ialah berkaitan dengan dokumen penilaian prestasi latihan industri yang dikatakan hilang sebelum ini telah aku bincangkan dengan prof…beliau cadangkan aku supaya menhantar kembali dokumen penilaian prestasi latihan industri kepada penyelia aku..harap2 penyelia aku akan bg markah yang sama dengan markah yang telah beliau bg kepada aku sebelum ini…di sini aku nak ucapkan terima kasih kepada Puan Fatimah cz beliau telah cuba menyelesaikan segala urusan berkaitan dengan penghantaran dokumen tersebut.

Hari ini juga berasa senang hati cz aku telah dapat berjumpa dengan abg aku yang busy memanjang hingga tidak dapat bertemu dengan aku..terima kasih kepada Zuhaili cz menemani aku berjumpa dengan abg aku..

Disaat aku tengah mengarang coretan ini, terlintas di fikiran mahu melepak kt café dengan geng2 aku..so sampai di sini je coretan aku kali ini..nanti ada ilham @ idea, akan aku coretkan lagi di lain masa..

1 Response to "BaHaGia or BaHgiA..."

  1. Alhamdulillah bgslah fiz....

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme