MuSIm PePeRaNGAn..

Hari ini entah mengapa hatiku terdetik untuk mengemaskini blogku yang tidak seberapa ini. Hal ini kemungkinan besar akibat permintaan daripada seorang teman untuk mendengar rentetan cerita atau kisah yang dialami diriku, tidak ku sangka ada juga teman yang rindukan coretanku.

Seperti yang diketahui, musim peperangan di dalam dewan peperiksaan kini sedang meletus dan wujudnya satu fenomena yang amat luar biasa. Apakah tidaknya, ramai pejuang-pejuang telah sedaya upaya melengkapkan senjata masing-masing sebelum masuk ke dewan peperiksaan. Tidak ada lagi kumpulan pejuang yang leka tanpa mempersiapkan senjata mereka hingga membuatkan suasana kampus seperti tiada penghuni. Pengalaman ini aku dapat saksikan sendiri pada petang tadi, suasana kampus senyap sunyi dan tiada lagi kedengaran suara-suara sumbang seperti sebelum ini.

Sempena musim peperangan ini, rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan semoga berjaya kepada teman-teman seperjuangan yang akan menduduki peperiksaan. Seperti kata orang putih “ gudluck and do the best “.

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme