Jom Sign Up ChurpChurp : Jana Pendapatan Melalui Iklan

Pernah tak anda mendangar ChurpChurp? ChurpChurp ini sebenarnya anak syarikat Nuffnang yang mengiklankan produk melalui Twitter, Facebook, Tagged, Email, Blogger, YM, Friendster dan ETC. Iklannya mudah sahaja, hanya kongsikan dengan kenalan anda melalui medium yang dinyatakan di atas.

Setiap iklan yang dikongsi bersama rakan-rakan akan dibayar oleh syarikat ChurpChurp dan kadar bayarannya adalah mengikut iklan yang kita iklankan. 

Mungkin anda tertanya-tanya, dah berapa ribu aku dapat daripada ChurpChurp kan? Sebenarnya aku baru jer join ChurpChurp kira-kira 2 bulan lepas, maka takde la banyak sangat pun aku dapat. Nak tahu? Tengok kat bawah :



Kelebihan ChurpChurp

Antara kelebihan yang terdapat pada ChurpChurp adalah seperti memandangkan ia merupakan anak syarikat Nuffnang, status Gliterati Nuffnang anda tidak akan terjejas. selain itu, pendaftaran ahli ChurpChurp adalah percuma. Kelebihan lain ChurpChurp adalah ia merupakan satu program pengiklanannya sangat mudah iaitu dengan hanya berkongsi iklan dengan kenalan anda dan anda akan mendapat ganjarannya @ reward. 

Berminat nak sertai ChurpChurp?

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme