NtaH PePe..

Semalam merupakan birthday aku. Aku sebenarnya teruja untuk menyambutnya tetapi aku xde bajet untuk mengadakan parti. Biasa la dah hujung bulan ni, so aku semakin pokai la. Dalam keghairahan aku menunggu kawan2 untuk mengucap “selamat hari lahir”, aku mula teringat kat kampung halaman aku. Alangkah bestnya klau aku dapat sambut kat kampung, mesti aku akan paksa family aku untuk mengadakan majlis untuk aku..huhu..kejam kan aku.

Maybe aku akan pulang pada hari jumaat ni cz asgnmnt aku dah settle pada malam ni. Alangkah bahgianya aku cz semua asgnmt dah siap tetapi kebahgiaan itu bersifat sementara cz aku akan menghadapi exam yang tidak lama lagi akan menjemput aku ke gelanggang yang penuh dengan cabaran dan dugaan. Bila tibanya saat waktu nak exam, aku semakin berasa risau, aku benci exam.waaa. pepe pun aku harus tempuh juga. Chayokx3…aja2 fighting

1 Response to "NtaH PePe.."

  1. nur says:

    eppy bufday to u!!hehe..
    mga panjang umo n murahkan rezeki...

Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme