MaJLiS AnUgErAh KiNaBaLu Ke-24..


Malam Anugerah Kinabalu ke-24 (MAK)..Majlis ni berlangsung kt Sunway Resort Hotel & SPA bertarikh 19 Mac 2009. Tema majlis ini?? RED, BLACK & MASQUERADE…

Aku malas nk bcerita pjg..so disini aku selitkan beberapa picture yg aku amik..









Komen aku pasal majlis ni? everything is ok..Cuma aku je la pakai mcm badut..Dari segi makanan, sgt sedap smpai aku siap tmbh2 ag..Berat mkn pn semakin naik 5kg..hehe

Pada Malam Anugerah Kinabalu ini, spatutnya kitaorg perlu pkai mask tp rmai yang xpakai..So aku pn xpkai wlpn aku ade mbelinya...nk tgk ke?? ok aku tunjuk..



Sebenarnya agak tkilan gak cz xleh nk bwa kamera sendiri..aku tlupa nk pinjam dgn kakak aku..klu leh nk tangkap bnyk2 N nk muat dalam ni smuanya..klau geng2 aku tau la, mesti diorg ckp "gila Glamour"

Ok thn depan aku juz nk pkai simple2 je..so nantikannya K..Good bye MAK-24

Comments
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme